Thursday, August 18, 2011

Aku admire dengan blogger ni

Assalamualaikum ~

Betul la kata orang, cinta tak kenal siapa, hadir tanpa di paksa. (ceh macam lirik lagu plak). haha. Dengan tetiba dan tidak semena-mena hati ni dah terpaut dengan seorang blogger ni. Walaupun dia tak pernah menunjukkan diri, even blog dia pun takda gambar dia so aku pun tak pernah tengok muka dia, macho kah.?  hancor kah.? tapi hanya dengan penulisan aku boleh terpaut beb.  Punya la power dia punya penulisan.


Dengan gaya penulisan yang sempoi, cool dan kelakar di setiap entry, aku selalu terfikir, kalau jumpa in person dengan blogger ni mesti aku akan sentiasa tergelak habis. haha. Seryesly tiap kali baca blog dia memang akan buat aku tersenyum-senyum kambing dan tergelak-gelak sopan depan lappy.


So dengan kudrat yang ada dan perasaan ingin tahu yang menebal, aku telah men'stalker' beliau dan akhirnya aku berjaya mengetahui siapakah gerangan blogger ni. hehe. Kalau bab-bab jadi private investigator ni memang aku suka bebenor la. So bila dah tau gerangan si blogger, aku pun lagi eksited la nak baca entry dia seterusnya. wakaka.


Haha.. korang jangan fikir aku sentimentel pulak. Aku bukan jatuh cinta pun ..ceh !-..-". Saja je nak menghabiskan sisa-sisa cuti sem ni dengan menjadi private investigator.. Cita-cita masa kecik tak kesampaian. Tu yang nak berangan ala-ala investigator. Tapi seryes aku suka baca blog dia.

Bye !

p/s: dan blogger tu hensem . ngeee ~



thank you sudi baca..:)

7 comments:

biela bell said...

sape tu??hehe

PearlKaz said...

sape? huhuhuhu

Ana Amalina said...

haha..suspen tgk tajuk entry..bla baca bru tau d sebaliknya..hehe

Nabila Wahab said...
This comment has been removed by the author.
Nabila Wahab said...

@ Cik Bell : hehehe.. jengjengjeng..

Nabila Wahab said...

@ Pearl Kaz : heheh..

Nabila Wahab said...

@ c i k a n a : heheh.. sje je wat suspen.. :)