Tuesday, August 9, 2011

Ini lagi menarik dari Makcik Hajjah Sitt Al-wuzara

Assalamualaikum ~

Hye korang.. Puasa tak hari ni..? Ada blogwalking hari ni..?  hee.. kebanyakkan blogger update pasal isu makcik sewel a.k.a Mak Cik Hajjah Sitt Al-Wuzara . So korang pun mesti dah tau kan pasal pembongkaran topeng makcik tu dan tindak balas makcik tu. Salute dengan keberanian gaysec kerana membongkar perkara ni. Buat apa nak takut kalau kita ada dipihak yang benar. Ye dak.?

Apa-apa pun aku tak mau komen lebih pasal isu pembongkaran itu. Actually aku pun tak pernah terjah blog makcik sewel tu. Takut nanti aku bermaki-makian plak kat blog dia. Saje mintak dosa free nanti. Korang pun tak payah la singgah blog makcik tu. Buat dosa je nanti. Apa yang aku rasa ialah makcik tu ada masalah penyakit mental yang kronik. Bercakap merapu dan merepek. Dan dia sangat memerlukan rawatan dengan segera. Kesian kat kau makcik. Muda-muda dah jadi macam ni. Semoga ALLAH SWT memberi hidayah dan kesejahteraan kepada anda.

Ok ! aku dah melalut. Sebenarnya aku nak share ngan korang picture yang sangat-sangat awesome. Yang penting gambar-gambar ni bukan aku yang shoot (kalau aku tak mention ni pun korang memang dah tau kan.haha)

 Arizona Butte

 Baby Silver Leaf Langur

 Endeavour Shuttle Launch

 Fly Geyser, Nevada

 Lake of the Moon, India

 Lionfish

 Macaw

 Mahó Beach, St. Maarten

 Millennium Bridge, London

 Mount Rainier, Washington

 Muslims in Prayer

 National Performing Arts Center, Beijing

 Olympic National Park, Washington

 Palouse, Washington

 Patten Pond, Maine

 Storm Clouds, South Dakota

 Swimming Pool, Afghanistan

Tour de France, Paris

 Cormorant Fisherman, China


 Ganges River

Los Angeles Wildfires

Bye !

p/s: maaf gerangan photographer tidak dapat dikenal pasti.



thank you sudi baca..:)

No comments: