Thursday, August 25, 2011

Siapa Maddi Jane.?

Assalamualaikum ~

Hye korang ! Maybe aku agak ketinggalan untuk mengetahui siapa Maddi Jane ni. Before ni adik aku ada menyebut-nyebut pasal Maddi Jane ni. Tapi aku buat "dang" je.. Konon-konon macam tak berapa berminat la kan. haha. And aku ada jugak terbaca entry post cik NISA KAY pasal Maddi Jane ni tapi aku tak berapa amik peduli juga. Tapi last week kot aku ada search video Najwa Latif and FYI aku pun baru tau pasal Najwa Latif nih ! demm ! Punyalah macam duduk kat gua.

source : google

Ok ! aku just nak bagitau kekaguman aku masa first time nonton video Maddi Jane ni. Perghh ! punya lah aku tengok sambil mata tak berkelip sekaligus mulut ternganga. Impress betol. Her voice.. fulamak ! Padahal she only 12 years old u know. Suara memang superb gua cakap lu. And lagu-lagu yang di cover pun memang best dan viewer kat youtube dah berjuta-juta. Fofular habis adik ni. yeaa.. just aku je yang baru tau..


Dan bila diselidik Maddi Jane ni dah ada Official Website sendiri you. MADDI JANE OFFICIAL WEBSITEMelalui website ni, anda boleh terus ke FB, Twitter, MySpace, dan youtube beliau. Oke korang dah tau, aku saje je nak bagitau lagi.. heheh..


Dan lastly jom kte layan lagu yang dicover oleh Maddi Jane ni. Ni lagu yang terbaik bagi penilaian peribadi aku.. heee..





Bye !

p/s: kawan-kawan aku kata suara aku 'ke laut'... :(

thank you sudi baca.. Have a nice day ! :)

No comments: