Saturday, August 20, 2011

Hari Raya pada erti kata yang sebenarnya

Assalamualaikum ~

Hari ni 'main' kemas-kemas bilik. haha.. Dalam proses pemilihan buku-buku dan magazine-magazine yang patut di simpan atau di kitar semula. Time sekolah dulu, aku memang addict dengan magazine-magazine ni. Dalam sebulan ada je magazine yang aku beli. Kau sebut je ape, URTV, Media, Ujang, Mastika, Gila-gila, Remaja, Hai even Mangga pun aku beli tau. So bilik aku ni dah macam library, tapi banyak magazine la. haha.


Kau bayangkan la, buku or magazine dari tahun 2000 aku simpan lagi. Punya la semak. Aku ni ada problem sikit kalau nak buang barang-barang ni. sayang woi.. Dulu beli pakai duit sendiri ni. haha.. Kalau aku jual balik ikut harga asal mau beribu juga ni. eceh.. Tapi dari sesakkan kepala dengan benda yang banyak, lebih baik kurangkan la. Bagi kat apek surat khabar lama. hehe..


So before tu, aku ada membelek satu magazine ni, GILA-GILA edisi 2002.. Pasal raya, then ada topik ni buat aku senyum -senyum kambing, so aku share la ngan korang. Ce try korang senyum-senyum kambing tak. hahah..

















Bye !

p/s: Lagi 10 hari lagi nak raya.. ngeee ~



thank you sudi baca..:)

2 comments:

Unknown said...

AHahaha..lawak-lawak..lama dah abah tak baca buku-buku lawak ni..kadang-kadang gelak ketawa sampai bulu ketiak pun menari.hehehe

Teknik Terbaru Pakai Shawl

Nabila Wahab said...

@ abah khalisha : sy pn lme dh x beli majalah2 nih..