Monday, August 15, 2011

Today is my Birthday !

Assalamualaikum ~




Ku bersyukur kepadaMu YA ALLAH untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezki yang Engkau kurniakan. Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku...dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.


Ku bersyukur kepadaMu YA ALLAH kerana ku masih diberi umur dan tubuh badan yang sihat untuk melaksanakan tanggungjawab dan kewajibanku kepadaMu, keluarga, sahabat, dan diri sendiri. 


Syukur kepadaMu YA ALLAH kerana masih memberiku peluang untuk ku bernafas dibumiMu supaya aku mampu berdoa dan memperbaiki diri supaya menjadi seorang hambaMu, anak, kakak, sahabat yang lebih baik. 


 Doa Kesejahteraan (Doa Sayyidatina Aisyah)
Ertinya: Ya Allah! Aku minta kepada Engkau semua kebaikan masa kini dan akan datang samada yang aku ketahui atau tidak dan tahu dan aku berlindung kepada Engkau dari semua kejahatan yang masa kini dan akan datang samada yang aku tahu atau tidak.



p/s: terima kasih tak terhingga kepada family dan semua kengkawan yang wish my birthday.. Sangat-sangat menghargai ucapan semua. Semoga doa-doa kalian dimakbulkan Allah swt.. Amin ~: )


thank you sudi baca..:)

6 comments:

Ana Amalina said...

happy birthday to u dear...
may Allah bless u... =D

AyiLarimA said...

Selamat Hari Lahir.
May Allah bless you.
Ceria selalu.
Success in your life ya.
Teruskan usaha dalam berblog
:)

http://aylliarimasiprincess.blogspot.com/

Nabila Wahab said...

@ c i k a n a : thank you so much dear ! :)

Nabila Wahab said...

@ AyiLarimA : terima kasih sgt2 awk.. amin ! :)

serikandi cinta said...

selamat hari lahir syg! moga pnjg umr n murah rezeki..=)

Nabila Wahab said...

@ serikandi cinta : terima kasih sangat2..:)