Thursday, June 2, 2011

obses vs obesiti..?

Assalamualaikum ~

Cuti bosan, bosan cuti. ok.. !
Seryesly weh, Teramat la bosan time cuti-cuti nih.
Selain dari jadual cuti yang hanya mengandungi aktiviti membesarkan saiz badan, ada la jugak aktiviti yang mengundang faedah iaitu membaca novel. Faedah tak..? sigh! -..-".

Selepas usaha mencari novel "wanted" tu berjaya dengan suksesnya, hati ni memang dah tersuka pulak membaca-baca novel ni. Before ni takda la obses pun baca novel ni. Beli je, bacanya dok. So aktiviti cuti ni termasuklah menghabiskan pembacaan novel-novel lama yang tergendala tu. hehehe.

Punyalah orang bercerita pasal novel ADAM & HAWA tu, rupanya buku tu dah berhabuk pun kat rak buku aku ni. Bila ntah aku beli, aku pun tak tau. Tapi baru je habis baca novel ni minggu lepas, ambil masa 3 minggu nak habiskan pembacaan. Lama..? Tak taula apa yang best sangat pasal novel ni. Pada aku biasa aje. Urmmm...



Selain dari tu, aktiviti menonton drama-drama lama pun antara aktiviti utama cuti-cuti ni. Antara drama ulang tayang best yang sedang di follow buat masa ni ialah Sumpah Bunian, Chapalrela, dan Qasidah Buat Laila. hahaha. Hadoila.. Maybe korang fikir aku ni macam ketinggalan sikit, tapi seryesly aku tak pernah tengok pun drama-drama ni before. hakhakhak. Tak tau kenapa, maybe time tu aku takda masa kot ngadap tv.

cute giler Nora Danish ni pakai tudung

Ok la korang. nak mandi and siap sedia untuk menonton NORA ELENA ni. heheh.. Oh Ahmad Seth Tan ku.. ekekek.. Tapi jangan lupa solat tau, scene yang terlepas tu boleh tengok kat TONTON.. 

Bye !

2 comments:

ezy.fia said...

dh bace novel tu..
bg cik ezy best la jgk..
hihik..

Nabila Wahab said...

heheh.. pd sy pn ok gk la..
heheh..