Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Ayah ~

Assalamualaikum ~

Ayah, abah, bapa, baba, walid, papa, daddy, Apa pun gelaran panggilan yang korang panggil, dia adalah orang yang sangat istimewa di hati korangkan. Sama juga macam saya... Saya sayang ayah saya sangat-sangat. Ayah lah orang yang sangat sangat istimewa di hati.

Thank you for everything ayah. Terima kasih kerana banyak bersabar dengan anakmu yang keras kepala ni. mulut celupar ni. ASB <----- panggilan ayah untuk aku.. maksudnya 'ANGIN SATU BADAN'. hahah.. I have no idea mana ayah dapat tahu gelaran tu. nyampah tawu... heheh..

Birthday saya yang pertama. 

Sebagai anak sulung. Aku memang rapat dengan ayah. Rapat sangat-sangat sampai bergaduh-gaduh. Sebabnya ayah memang suka buat aku marah. Lepas tu ayah ejek aku ASB. Tapi seryesly aku sangat sayang dan hormat ayah. Walaupun kadang-kadang aku ni macam melampau. Tapi ayah still chill. Dia tahu anak dia baik dan sayang kat dia.. 


Ayah memang jarang marah, tapi kuat membebel. hahah.. Sifat tu yang turun kat aku. haha. Tapi aku selalu marah-marah. hahah. perangai tu tak tau menurun dari mana. Ayah pun selalu cakap 

'ikut sapa la akak ni selalu marah-marah' heheh.. 


Dua insan paling istimewa di hati saya.



Happy Father's Day Ayah.
Terima kasih untuk segala pengorbanan ayah.
Semoga Ayah sentiasa dilindungi Allah swt
Sentiasa diberi kesihatan yang baik.
Dan akak sentiasa mendoakan kesejahteraan ayah dunia akhirat.

~AKAK SAYANG AYAH~

4 comments:

Naz said...

terharu haru membaca..mesti bangga ayahanda anda membaca post anda ni ^_^

tahniah!

imnabila said...

@ Naz : trima kasih.. :)

Ain said...

oh ayah anda kacak ^^

imnabila said...

@Ain : tq ain.. :)