Monday, June 20, 2011

Kebetulan Yang Pelik

Assalamulaikum ~

Hari tu, aku ada dapat satu mesej dari someone yang aku tak kenal. Before dia mesej tu, dia call dulu. Suara memang suara lelaki. Tapi tak tau la kan kalau perempuan bersuara lelaki ke kan. Dia call then nak bercakap dengan 'Bella'. So aku Bella, lepas tu aku tanya la kan siapa dia. Dia tak cakap pun siapa dia, tapi dia boleh pulak asyik nak make sure lagi betul ke aku Bella. Tergagap-gagap dan asyik nak kepastian betul ke aku ni Bella, membuatkan aku malas nak layan. Then aku terus cakap 'wrong number ni' dan putuskan talian.

Tak lama lepas tu, dia mesej pulak. Tanya lagi


Memang kebanyakkan kenalan panggil aku bella, bell, billa, beela, bieyla..sofar biola je belum pernah dengar lagi.. -..-


Orang Johor.. mesti kne ada 'ek' kat belakang ayat.. Aku pun tak tau kenapa.


Dari segi ejaan ayat2, aku dapat tafsirkan pengirim ni budak-budak lagi. Maybe baru habis sekolah ke.. Agaknya la. -..-" Seryes aku tak pernah dengar nama Aznier Taro <--- glemer la nama dia..


Terus terang je la kan.. Dah memang aku tak kenal


okey seryes salah orang. Saya bukan bieyla mohd.. Saya bieyla wahab.. heheh..
Hope Aznier tu takda apa2 dan sihat sekarang.. Aminnn...

Pelik tak kebetulan ni. Pengirim salah nombor dengan orang yang nama 'bieyla' jugak. Nasib baik nama 'Aznier Taro' tu aku tak pernah dengar. Kalau nama tu pun kebetulan sama, tak tau la nk cakap ape. Maybe tu bukan kebetulan dah, memang aku la bieyla tu. Tapi nasib baik salah orang. Tak sanggup aku nak dapat berita kemalangan orang-orang yang aku kenal. Nauzubillah.. minta-minta di jauhkan.

Pelik tak..?? keee takkk...? hahah..
Bye !

6 comments:

LALABIELA said...

nama kita sama.. saya biela..hihi

halila Ibrahim said...

kebetulan yang pelik kan..

Nabila Wahab said...

@Nabila Huda : hye biela.. sy biela jugak.. heeheh :)

Nabila Wahab said...

@halila Ibrahim : heheh.. pelik dan kelakar.. heheh.. nseb bek biela tu bukan saya..

F. A said...

memang polik...
tp kira oklah...
dr sy...
kena ganggu 1 bulan...no sm lak tuh...
managai...
tp dah ok da...hehehe

kemey said...

hehehhe..klakar la,nk cari bieyla versi lelaki rupenye