Saturday, June 11, 2011

Suka ke tak suka kalau begini..?

Assalamualaikum ~

Sekarang ni, sejak-sejak fenomena Nora Elena, semua lelaki kononnya nak jadi macam Seth Tan. Kononnya je la.. Lagi pun, perempuan mana yang tak nak lelaki se'romantik' dan se'caring' macam Seth Tan tu kan. hehehe.

Baru-baru ni aku ada tertengok video proposal versi omputih. Dia siap buat acara yang paling gempak la untuk melamar pasangan dia. Perghhh.. Berapa riban la lelaki tu berhabis semata-mata untuk melamar. Tu nasib baik perempuan tu setuju. kalau perempuan tu cakap tidak, mau terkedu lelaki tu kat situ. hahah..

Korang layankan aje la video ni.



p/s: Tapi pada aku la kan, cara ni macam ter'over' sangat la pulak.. urmmm..

2 comments:

NOOR FATIN said...

bestnya! hehe

imnabila said...

@ NOOR FATIN : heheh..