Tuesday, June 21, 2011

Kuasa Editing.. Tak Cantik Pun Boleh Jadi Cantik..

Assalamualaikum ~

Tak da manusia yang sempurna. Begitu juga dengan artis Hollywood yang sering kita puji kesempurnaan luaran yang kita lihat dari majalah.  Bila tengok je diorang mesti kita tercakap

"cantiknya kulit dia"
"cantiknya badan dia"
"cantiknya dia ni"
"cekcinya badan dia"

Semualah dipuji. Tapi taukah kalian ia adalah palsu semata. cehhh.. hahah.. Layankan ajelah muka-muka hot ni yeww...














Memang hampir semua yang terkandung di dalam Majalah sudah di 'edit' terlebih dahulu. So pandai-pandai la nilai sendiri yang mana real dan yang mana palsu. Tapi memang ada yang sudah sedia cantik pun tetap di 'edit' sebabnya mahukan kesempurnaan. Biasalah.. Kita manusia.. Bye !

7 comments:

Zizie Zizot. said...

Wahaha lain gila. selulit semua hilang haha.

MesmeRize Me said...

memang kuasa edit nie memang x dapat disangkal..sedangkan say apun edit pic saya sendiri..hehehe

Cik Ezy said...

haha..
betol2!
kuasa mengedit..
sume berubah jdk cantek..
pdhal pelesu..
ekeke

imnabila said...

@Zizie Zizot. : tula.. hehhe..

imnabila said...

@MesmeRize Me : hehe.. dh tau cre mngedit.. xkn nak simpan je kan.. mstila diguna pakai.. heheh

imnabila said...

@ Cik Ezy: hehhe tula.. pelesu belaka..

Faidhatul Arfah said...

w0wwwww.... huckk !