Tuesday, June 21, 2011

Aku nak macam dia..

Pemberitahuan: Entry Berangan
-----------------------------------------------------------------------------------


Assalamualaikum ~

Sejak-sejak jadi penganggur terhormat dan sejak-sejak terpengaruhnya dengan watak Seth Tan yang romatik dan caring habis dalam drama Nora Elena, aku sekarang dah ada keinginan dan kegiatan baru. haha.. Yang bawa watak Seth Tan kan abang macho Aaron Aziz. So secara rasminya aku minat giler dengan Aaron Aziz. Bukan just minat-minat sebab mukamya yang hensem ya amat tu, Tapi minat dengan overall tentang dia. Cara dia, dress up dia, family dia, anak-anak dia, even wife dia sekali. <--- ayat macam orang psyco pun ada nih..


Bukan apa, just happy dan suka tengok kemesraan dan kegembiraan yang terpancar dekat seluruh family dia. <--- ayat kemain..Suka tengok wife dia yang cantik bergaya dan pandai mengurus family. Suka tengok anak-anak dia yang cute-cute habis. Suka tengok Aaron Aziz yang macam bapa penyayang habis dengan anak-anak. So aku pun apalagi, berangan la nak family macam ni. hahah.

Cantik kan wife dia. 

So kegiatan baru aku ialah melihat kegiatan mereka sekeluarga. <--- ok! ayat psyco lagi.. hahah. Taklah ! just suka tengok update picture dan status Aaron Aziz. Suka gila kalau dia ada mention pasal wife dia or pasal anak-anak dia kat status dia. Tu dah menunjukkan dia seorang yang familyman dan ofcos suami dan bapa yang penyayang. Buat apa-apa pun still ingat kat family dan tak segan silu nak show kat masyarakat yang dia sudah pun berkahwin dan ada anak 3. waahh gitu..


Bila tengok je picture family Aaron, mesti kata bestnya kalau nanti ada family macam ni. heee~. Selalu pergi vacation dan meluangkan masa yang berkualiti bersama keluarga, wife pandai jaga diri dan menguruskan rumah tangga. Husband yang penyayang dan romantik. Uwaaa... Perfect Family. 


Aku pun nak family macam tu.. boleh ke..? Latest news, dengar cerita bulan 7 ni dey olls nak pergi buat umrah. Nampak tak disitu, Walaupun kejar dunia, akhirat mereka tak lupa. Bestkan macam tu.

Okes la, tu je tahap ke'berangan'an aku. Kang kalau aku terus continue ada jugak karang sesapa yang muntah hijau kat sini nanti. hakhakhak..

Ni nak tunjuk gambar yang boleh buat korang cair habis

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Aaron Aziz with anak bongsunya.. Dahlia Arissa

Cair tak..? tak..? apsal aku cair..? hahah..
Bye !

Berangan Itu Perlu

p/s: Semua picture di seludup dari FB Aaron

2 comments:

sailaaf said...

hahahaha....kepochi betol...stalker abis2an ni...aaron ni sweet eh

Nabila Wahab said...

@sukasuki: hahah.. best jugak jd stalker ni sbenarnya.. heheh.. tau pun sweet.. :)