Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

Segmen best dari abg Ben Ashaari
SOAL CINTA


Jika anda blogger PEREMPUAN maka inilah soalannya .


LELAKI pilihan anda?

Bertukar mengikut keadaan.. (boleh?) hahah.. ofcos la yang baik, sederhana, serasi, takmo cakap besar.. dan yang paling penting rambut panjang.. haha..

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda?

Perlu kot.. ahhaha..  seksi pada seorang lelaki kita boleh tengok dari cara cakap, pandangan dan kelakuan.. bukan yang dedah2 tu heh..

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda?

Depend pada tahap sayang seseorang lelaki. 

Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?

Siapa yang sanggup bermadu.? Ada ke zaman sekarang ni, lelaki nak berkahwin hanya kerana ingin membela nasib seseorang perempuan..? urmm.. kalau pada saya lelaki kalau nak kawin lagi, itu kira macam cinta dia dah beralih arah la..   

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?

Saya akan memerhati sejauh mana dia boleh berpura2 depan saya.. bila dah terbukti, blah je la.. takkan nak terhegeh2 lagi kan..  

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?

Lelaki dan perempuan sama je..

SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??

Perempuan.. perempuan bila bercinta tak pandang lelaki lain dah.. bukti..? urmm..

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?

Tengok kening la.. hahah.. tak la.. cemburu bertempat la.. saya bukan jenis orang yang suka serkap jarang ni..

5 comments:

aizamia3 said...

buat apa nak tunggu tengok perhati... buang masa... dari buat macam tu baik terus bye bye je kat si dia... ;)

singgah terjah dari blog abg ben...

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

solo molo said...

cinta beralih arah ???


salam ziarah dar segmen s0al hati En Ben...

cikpuanhady said...

singgah sini juga..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Dda Ly said...

:) hehe bicara soal cinta, mcm2 pandangan ada...

meh ke rumah..
~kisah anak²~
keep in touch ye..♥♥♥