Wednesday, March 9, 2011

Bencana Alam Minggu Depan..? bersediakah kita..

tadi aku ada terbaca berita yang buat aku agak tersentap kat surat kabar KOSMO!

beritanya ialah



antara percaya atau tidak..
aku pun confuse.. 
nak percaya,tetapi itu kemungkinan hanya ramalan semata.. 
tapi berkemungkinan juga ada kebenarannya
kadang kala ramalan saintis juga tepat
tapi ALLAH juga yang tahu kebenarannya

kita manusia hanya mampu berdoa
YA ALLAH berilah perlindungan kepada kami

Kalau ikut kan tarikh tu aku sedang berada di JERAI, KEDAH
kerana terlibat dengan satu program amal yang di anjurkan universiti di kampung tersebut

kalaulah benar ramalan itu, bersediakah kita..?
bersediakah AKU...?

p/s: tetiba teringat family yang jauh dimata ~

9 comments:

Nour Akmal said...

harap2 tak de kejadian tak di ingini jadi..
moga semuanya selamat..

...mommy jue... said...

ya Allah, harap2 semuanya selamat.... risau jugak...

shah-kayrul said...

salam kenal....harap semuanya akan berkeaadaan baik la minggu depan...amin

imnabila said...

amin ~

puterinuraqiliah said...

subhanallah. harap2 x de ap2 yg berlaku~,~

Cik Ezy said...

smge Allah lindungi kite sume..
aminn

AZRUL AZMI said...

harap2 tak jadi apa2 la ye....

intan suraya said...

hmm.. patutlah cuaca mggu nie x bape nak menetu.. jap panas jap hujan.. hrp2 xdela yg x diingini b'laku..

ieckazul said...

dunia akhir zaman, pelbagai musibah bermula.. semoga mjadi peringatan buat kita semua... ieckazul.blogspot.com