Tuesday, July 12, 2011

Video pergaduhan artis paling WT**

Assalamualaikum ~

Aku ada terima satu video ni, bila di selidik, benda ni dah agak lama juga la berlaku. Maybe korang-korang ada yang dah pernah tengok and tau pasal ni. Aku pun dah lama tak tengok tv channel Indonesia. So aku memang dah tak tau langsung perkembangan artis kat sana. Kalau dulu (zaman sekolah) memang aku rajin tengok rancangan gosip-gosip Indonesia ni. Lagi best kot dari Melodi. Sebab entertainment kat sana memang suka cerita lebih-lebih kalau kes-kes gini. Diorang memang open la kalau bercakap or bagi pendapat, takda kalis-kalis punya. 

Bila tengok video ni, benda first yang aku terfikir ialah BODOS !!.. Gila la, terdedah sangat kot. Video Julia Perez vs Dewi Persik memang tak bleh blah.. !! Kalah kot video gaduh dalam kolam Rita Rudaini dan Lisdawati. Mereka berdua ialah artis kontroversi Indonesia. Seryesly aku tak kenal pun si Julia Perez ni. Dia ter'femes' kat Malaysia ni pun time dia nak buat kerja bodoh lagi bangang bila nak pakai bra laser untuk menganggu konsentrasi pemain bola sepak Malaysia lawan Indonesia dulu. Yang si Dewi Persik ni pulak aku pernah la tengok dia berlakon dalam filem seram Indonesia. Tapi lebih lucahnya dari seram. Aku pun pelik apsal filem seram /hantu Indonesia mesti ada adegan-adegan yang tak senohoh ek..? 

Layan la video Julia Perez vs Dewi Persik ni. Kalau ternampak apa2 yang menyakitkan mata ignore je la heh.. Pada adik-adik pulak tutup mata tu. hahahha..


p/s : Agak-agak korang sapa salah..? 

No comments: