Wednesday, July 6, 2011

Kembar Lisa Surihani

Assalamualaikum ~

Siapa yang tengok sinetron Indonesia Kawin Masal kat Astro Ria setiap Isnin hingga Jumaat pukul 6.30-7.30 petang, ulangan pukul 11.30 malam hari yang sama dan pukul 10 pagi dan 3.30 petang pada hari esoknya ( bukti astro banyak kot buat ulangan). yang heroin dia Agnes Monica tu..

Aku bukan nak cakap pasal Agnes Monica tu, Tapi sorang lagi pelakon sinetron tu yang pegang watak Riby. Bagi yang tengok sinetron tu, korang tak rasa ke muka Riby tu ada iras dengan pelakon Lisa Surihani..? Bukan iras sikit babe, banyak kot.. hahah.. Dia ketawa, marah. bercakap memang lebih kurang je dengan cara Lisa Surihani. Kulit putih gebu pun lebih kurang. hehhe..

Tak caya..? try tengok ni.. Riby a.k.a Kimberly Ryder







Ni pulak Lisa Surihani




heheh.. sama tak..? Yang penting dua-dua cun wooo.. heheh..
Bye !

11 comments:

Nadya O'Conner said...

serupa tak sama..:)

muhamadsufian89 said...

sama2 cantik. suke2. hehe

imnabila said...

@Nadya O'Conner : heheh tu la.. :)

imnabila said...

@muhamadsufian89: kan2.. :)

aena jamil. said...

eh2, lebih same la.

:DD

imnabila said...

@ aena jamil. : ^__^

Bui Idzra Ryn said...

lisa cantik lagi..^_^

marina zafiera said...

muka lebih kurang... =))

Anonymous said...

Aωеѕome article.

Here is my web-sіte - what goes into a nootropic
Here is my web blog - how do nootropics work

Anonymous said...

Υou aсtuallу mаκe it
seem rеally easу wіth уour
ρrеsеntation but I in finԁing thіs tοpic to be аctually ѕomething that І thinκ I woulԁ by no meаns undеrstand.
It kind of feelѕ tоo cοmplеx аnԁ extгemеly vаst foг mе.
I'm taking a look ahead in your next post, I will try to get the cling of it!

Stop by my weblog: bucket trucks

Anonymous said...

My brotheг suggеstеd I might like this websіte.
He was onсe entiгеly right. This put up actually mаde mу day.

You can not imаgine simply how much time I had
spent fоr this infoгmation! Thаnkѕ!


Hаvе a look at my web ρаge - tens machine