Saturday, May 21, 2011

Jozan Terbaik. Sepah The Best

Assalamualaikum ~

Persembahan Jozan dalam Maharaja Lawak bagi minggu ke-8 semalam adalah persembahan terbaik diorang selama episod Maharaja Lawak ni. Before ni, persembahan diorang boleh di katakan suam-suam kuku je. Bukan nak cakap persembahan diorang before ni tak best. Tapi aku expect more dari Jozan ni. Yelah... diorang dah popular kot. So walaupun diorang buat lawak yang ala kadar je, orang akan still ketawa, macam aku. Padahal aku rasa persembahan Sepah, Jambu dengan Nabil jauh lebih baik kot. heheh.

Tapi semalam seryes, aku tengok persembahan Jozan sampai terguling-guling ketawa, terbahak-bahak gelak, sampai terkeluar air mata ni kaw aku cakap. Memang kelakar habis. Before ni ketawa-ketawa sopan jerkkk.. ekeke. Lawak pesakit nak mintak bius dari doktor memang genius. haha.

Lawak Sepah pulak macam biasa, memang Sepah sentiasa bagi aku lawak yang buat aku ketawa tak ingat dunia. Sepah The Best. Lawak makcik-makcik tengah rewang memang sempoi habis. Lawak Sepah memang konsisten. Diorang sentiasa berusaha buat yang terbaik. Dan aku sebagai penyokong tegar diorang memang nampak usaha tu. Setiap minggu memang lawak giler kot.

Jambu.. Not bad la pada aku. Kelakar juga. Tapi aku takda la ketawa macam kat persembahan Sepah dan Jozan. Tapi bapak aku ketawa tak ingat bila tengok persembahan Jambu ni. Kadang-kadang aku rasa aku ketawa sebab tengok bapak aku ketawa. heee. Tapi aku enjoy juga la dengan persembahan Jambu untuk minggu ke-8 ni.

Nabil ok.. Susah kot nak buat lawak sorang-sorang je kan. Tapi Nabil boleh buat dan memang buat orang ketawa. Kira terbaek la tu kan. Lawak pasal penggunaan facebokk dan twitter @ penggunaan ayat di facebook dan twitter memang bagi orang ramai bukak minda sikit. Memang betul apa yang Nabil cuba sampaikan dalam lawak dia tu. OMG !!! hakhakhak.

Balas punya persembahan aku tengok gitu-gitu je.. hehe.. Bila top 4 Maharaja Lawak pada aku iaitu, Sepah, Jozan, Jambu dan Nabil dah buat persembahan, kira dah habis la Maharaja Lawak pada aku.. haha. *kejam kot statement*

Kemasukkan kembali R2 memang aku dah duga. Siapa lagi yang layak kalau bukan R2 ye dok. Lawak R2 semalam kira best la. Kelakar juga. Better dari Man dan Balas. Dan seperti di jangka, Man yang tersingkir..

Ok done.

p/s: Ini hanya pandangan peribadi aku. Korang mesti ada jugak persembahan feveret korang sendiri kan. heheh.. byee !


Jom layan yang best !!

Jozan




 Sepah




Jambu




Nabil



No comments: