Sunday, February 6, 2011

makan-makan with BFF~




benda wajib yang aku mesti kena buat before balik penang ialah dating ngan my bff dulu.. hehehhe.. before balik johor cuti Chinese NewYear hari tu, ktorang memang dah plan nak jenjalan sesama.. tapi memandangkan bff aku ni busy ngan kelija,  so asyik tangguh je.. dah set kat kepala memang tak dapat la nak kuar sama cuti ni... 

tapi semalam, lepas je siap wat assignment yang dah tergendala selama sminggu tu, terus dapat text dari my bff ni.. on the spot dia suruh aku siap.. hahahha.. aku yang memang terkenal dengan kelembapan untuk bersiap-siap ni, terus dengan pantas g mandi..  and pertama kalinya dalam sejarah, aku dah siap dulu sebelum dia sampai.. hohohohoh.. sangat pantas.. (=oo=).. 

disebabkan masa tu dah malam, so tak dapat la ktorang nak berjalan sakan.. mula2 nak tengok movie,tp line queue beli tiket punyalah panjang.. kemalasan mau queue, ktorang pergi cari port makan plak..bff aku ni baru balik keja sebenarnya.. so lapar.. sangat terharu ok dia nak juga jumpa aku before aku balik penang.. rindu la tuh..heeeee~ (-..-).. so makan kat nando's chicken.. makan,cakap,makan,cakap, sampai pukul 10..gila lama kat situ.. lepas makan round2 jap.. itu jela.. sampai rasa nak balik baru ktorang balik.. heee~ tapi ktorang kepelikan sikit sebab AEON Tebrau City tu tak tutup2 jugak.. walaupun nak pukul 11pm dah.. Chinese New Year kot....

best friend forever ---> cik azra










1 comment:

ezy.fia said...

best nye makan2..
lapo.. lapo..