Saturday, February 5, 2011

contest --> kami pose paling comey ~ ^^

nak kata tak da keja, banyak keja sebenarnya.. assignment tu tengah beratur haaa.. tapi, macam banyak masa je masuk contest2 ni.. hehehe.. alaaa.. lagi pun bukan susah pon...


cute kan contest ni.. heheh.. dah nama pun pose paling cumil kan..
disebabkan aku ngan member2 aku yang len memang suka gila bergambar & pose,
so, apalagi.. menyemakkan la diri kat contest ni..

taraaaaa ..

hikhikhik..
dah..dah..tak payah cakap lebih2.. kami tau kami cumil ..hahahah.. (tetttttt.. o.O" )

kenapa ekau join contest ni..?
 saya join contest ni sebab price dia..perghhh.. best gile.. :)

saya tag:


for more information pasal contest ni
click SINI


3 comments:

Cik Ezy said...

comel.. comell..
gud luck!

imnabila said...

jomla join contest ni cik ezy.. :)

amny.. said...

thnx join...

best of luck k..

amni folo sini..;DD