Saturday, April 2, 2011

Top 5 Maharaja Lawak

Assalamualaikum ~

Baru lepas tengok Maharaja Lawak kat Astro Prima. Memang best !  Majority memang kelakar habis. Cuma ada la seorang dua tu yang macam hampeh sikit sebab buat lawak yang memang tak kelakar. Adoyai.. Senarai top 5 pada aku yang memang best giler 
ofcos :

1. Jozan

2. Sepah

3. Balas

4. Nabil

5. Jambu

Dan aku rasa mereka2 ni la top 5 sepanjang episod kot..
heeee ~

8 comments:

Cik Ezy said...

jozan byk kene hentam.. haha..
balas best dgn lawak sempoi..
jambu kureng ckit la..
nabil pon best..
sepah pon best jgkkk..
yg plng kesian amer la..
koh3

beaty said...

belom tengok la ni..nanti try tengok ya

Fadzmie Mohamad said...

Eh, senarai top 5 kita sama la.
Hehe.
Apa-apa pun, JoZan memang terbaik!
:D

Woofer Storm said...

tak tengok la bnda ni,cian sy..heeeeheeeee
tapi rsanya combinate jozan tu memang meletup der..heheheee

follow sni^^

b a m b a m ' s said...

agreeddddd~!!!! hehehe..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

dan bakal Maharaja lawak pastinya Jozan

FurBall said...

nape lah aku jew yang tak minat raja lawak kan..tapi still aku suka kat jozan

YUL said...

banyak yg best2, tk thu yg mne terbaik, huuhu