Sunday, October 2, 2011

Satu je yang cantik dimata perihal wedding si memey

Assalamualaikum ~

Hye korang ! Selamat dah Norman dan Memey kahwin.. Aku tengok biasa-biasa je wedding diorang tu walaupun berjuta-juta majlis resepsinya.  Pendapat aku sama macam pendapat Chef Wan pasal wedding Norman & Memey tu.


Satu benda je yang cantik dekat memey pada mata aku, bukan wedding dress by Vera Wang, bukan kasut Jimmy Choo yang sampai RM 300,00 tu tapi inai/henna yang Memey pakai. Sound funny kan. Tapi tu jelah yang cantik kat mata aku.. ekekek.. Sorry Meymey..



Bye !



thank you sudi baca.. Have a nice day ! :)

6 comments:

msredcheesecake said...

Baju dia cantik kot... Entahlah...

-syira- said...

setuju dgn chef wan..:)

Rtp Farra Arisha said...

but pada pandangan arisha, her wedding dress is very awesome. hehe.
inai dia pun cantik :)

n a b i l a w a h a b said...

@ msredcheesecake : hehe.. cantek kot..

n a b i l a w a h a b said...

@ -syira- : kan.. :D

n a b i l a w a h a b said...

@ Rtp Farra Arisha : ok la.. tp sy expect more..