Monday, November 12, 2012

Tercabar ke cemburu?

Assalamualaikum ~


HArlow...

Pernah rasa tercabar?

Aku?

Of course..

Tercabar jela.. tapi tak buat apa-apa pun.. kekeke.. Aku jenis manusia yang jarang ingin mencabar diri sendiri.

Kesian?

Urmmm.. What to dooo ~

Tercabar dengan cemburu? beza ke sama?


Contoh situasi 1

"Bestnya dia.. BF handsome giles kots.. Dah la handsome kaya pulak,  dah la kaya baik pulak.. Apsal 
  aku tak ada BF macam tu. ? Nak juga macam tu.."

- Tercabar ke cemburu?

Contoh situasi 2

" Power betul dia ni main bola... Perghhhh kann.. Hishhhh !"

- Tercabar ke cemburu?


Contoh situasi 3

"Macam mana dia boleh selim melim plak ni.. Diet ke..? Tak boleh jadi nih "

- Tercabar ke cemburu?


Contoh situasi 4

Cikgu : " Ok semua, berikan tepukan gemuruh pada POLAN sebab dah mengharumkan nama      
                sekolah dengan mendapat juara bagi pertandingan tekateki untuk kali yang ke 3" 
Murid : " Dia lagi menang... aku bilanya.. adoiii"

- Tercabar ke cemburu?


Heheheh.. Tercabar more to nak buat better than before.. kan kan kan..
Cemburu pulak.... macam aku la.. hahah
Cakap je, but do nothing to improve it..

Haishhhh..
Sila berubah !


Bye !



thank you sudi baca.. Have a nice day ! :)

2 comments:

YattAkasah said...

tercabar ada..cemburu pon ada..hihi

Nabila Wahab said...

@Cik Yatt : hehehe.. tu la.. :)