Monday, July 12, 2010

usm ohh usm......

Tadi dah start masuk kelas (bukan dalam kelas pun sebenarnya.. tapi kat Muzium Tuanku Fauziah & Galeri Seni)... Memang jauh sangat2 dari desa... menitik2 juga la peluh ni haa... Thanks to Moon sebab dah survay dulu jalan ke muzium tu.. Kalau tak memang kompem kitorang sesat.. heheheh... 1st day dalam kelas, biasa2 jer... happening jugak la sebab 3 kelas seni bergabung.. (rekabentuk produk, grafik komunikasi & teknologi media baru).. lecturer memang sempoi abis.. aktiviti just buat game dalam group, alasannya macam biasa.. nak kitorang kerja dalam team work... and kebarangkalian kitorang buat assignment dengan group dalam kelas ni sangat banyak..( huhh..!! aku tak berapa suka sebenarnya buat assignment dalam group..) Semangat study still tak datang2 lagi.. Seriously aku memang tak ada semangat nk study.. :'(( Tapi try gagah kan diri jugak untuk masa depan.. (chewahhh....)hope nanti datang la semangat.. chaiyok..!! chaiyok...!!.. Nasib baik ada Nik (selaku best friend merangkap roommate aku..) .. dia la sumber semangat aku buat masa ni...dan mungkin untuk hari2 seterusnya.. Echa pun antara orang penting aku kat USM ni.. Kalau diorang takda aku memang terus takda mood..

Banyak lagi jalan2 kat USM ni yang aku tak dapat ingat lagi.. Tempat yang orang kecoh2 kata paling cantik kat USM ni pon aku tak pergi lagi.. huhuhu... nanti2 la aku pergi.. katanya jauh atas bukit.. memang USM ni berbukit2.. penat sangat kalau menapak.. dengan panas tak payah cerita..

Tadi juga semua student baru dapat matrix kad... huhuhu.. gambar punyala kelakar.. yelah mana taknya masa nak shoot gambar time tu, kitorang terpaksa berjalan jauh.. berpeluh2 jangan ceritala kan.. abis mekap.. hehehehhe...



No comments: