Thursday, July 15, 2010

rindu family sangat2~~~ ;'(

huisshh~~~

boring nya... kelas arini tak ada.. so aku dah tak tau nak buat apa ni... Nak tidur dah tak ngantuk..Nak keluar.. tak mandi lagi la pulak.. hehehhehe... nak buat assigment lagi la malas..

Urmmmm~~~

time2 macam ni la buat aku rindu sangat2 ngan family yang jauh dimata dekat dihati.. ayah, mama, afiq, adib, ira, aqil, aiman.. akak rindu semua.... :'( Diorang pun confirm rindu gila2 kat aku.. (aku tau..)hehehhehe...

Sekarang aku kat Penang.. tak boleh nk selalu2 balik macam kat POLI JB dulu... dulu masa kat poli nk balik setiap minggu pun takpa.. nak balik hari2 pun tak kisah sebab rumah cuma setengah jam je (tak sampai setengah jam pun..) dari poli.. tapi aku tak pernah pon heh balik hari2.. hehehhehe...

Sekarang nak balik jb kene fikir 2 kali jugak.. jauh tu.. 8 jam...tiket bas pon mahal.. tiket flight lagi la.. huhuhuhu... 1st time rasa macam ni... kalau dulu tak payah nk pening2 fikir nak beli tiket bas.. dulu selalu dengar keluhan member2 yang tak dapat beli tiket bas sebab tiket dah habis, dulu cume dapat dengar je kerisauan diorang kalau2 tiket bas dah habis.. sekarang aku plak rase...(rasekan.. ekekekek..) tapi buat masa ni aku lebih xcited kot... yelaa.. mne penah pergi mana2 jauh2 naik bas... mesti syok... hehhehe... balik kali ni plak btol2 nak raye... huh..!! lagi xcited... hehehehhe... hope tiket ad la... fuhhhh~~~

rindunya...!!!!

nasib baik la aku ni bukan dari kategori orang yang sentiasa duduk kat bawah ketiak mak ayah... so tak da la nak menangis guling2 sebab rindu... tak da nak telefon family nangis2 sebab rindu... huhuhuhu... rindu tetap rindu... tapi tak emo sangat... maybe sebab umur kot..yelaa aku bukan budak baru lepas abis skolah pon... aku pon bukan 1st time duduk jauh dari family (dlu jauh tak jauh sgt la kan)... duduk jauh dari family memang sedikit sebanyak dapat mematangkn aku... dan buat aku lebih berdikari..walaupun basuh baju still gune mesin basuh kat sni.. hehhehe..tu bukan sebab tak berdikari heh.. tp tu sebab malas.. hahhaha...

xoxo~~

pic blur~~ ni semua gara2 tangan mr photographer yang tak bedong...

keadaan huru hara dalam kereta

3 dari 5 adik2 ku~~

*pic afiq & ira tak da.. sebab diorg tak ikot mse hantar aku ke Penang atas sebab2 yang tak dapat dielakkn~~

No comments: