Tuesday, November 1, 2011

1.11.11

Assalamualaikum ~


Hye korang ! 1.11.11 cantikkan nombor, ada ke yang kawen hari ni..? hari selasa pun boleh la asalkan tarikh kawen cantik. haha. Sekejap je sudah masuk bulan November, lepastu Disember then 2012 pulak. Bertambah tahun, bertambah jugak umur. Semakin bertambah umur semakin aku mau kembali kemasa lalu.


Tahun dah nak berganti, tapi azam tahun ni masih lagi tak tercapai. Masih ada lagi 2 bulan untuk aku merealisasikan azam tu. Tapi tak mungkin dalam masa 2 bulan tu akan tercapai azam tu. Mungkin kena postpone lagi dan lagi.

be my hero.. :)


p/s : Semoga hari ke depan lebih baik dari hari sebelumnya




thank you sudi baca.. Have a nice day ! :)

1 comment:

Tentang Kita said...

tahun 2012 bakal menjelma..sekejap jer masa berlalu