Wednesday, June 16, 2010

Menghitung hari.. ngaaa...

Lagi 2 weeks (tak sampai 2 weeks pon) aku nk blah kan diri dari tempat kerja sekarang dengan reason nak sambung study... satu reason yang baik.. ngee~~ ok la kan dari aku resign sebab dah malas nak kerja or dah tak tahan dengan pressure yang tak pernah surut sejak kerja kat hotel bertuah tu... heheheh... waktu 2 weeks tu rasa macam lama sangat... kalau boleh esok juga aku nk last day kt hotel tu.. (cehh... macam benci sangat jerk..) cakap macam tu bila tengah pressure la.. ble tgh syok rasa sayang pulak nk tinggalkan hotel tu... ekekekke...

Diam tak diam dah 10 months aku kat hotel tu... experince tak payah citer la.. memang banyak ( thanks to all yang byk membantu) dari zero sekarang belum hero lagi tapi hampir ke situ.. (cehhh..) dari staff yang silih berganti, kira kredit to me la sebab bertahan sampai 10 bulan (adoila) start masuk kerja 1/9/2009...yang saing skali masuk kerja aku rasa cuma aku ngan kak Ayu akaun dept jer yang bertahan sampai sekarang.. yang lain semua dah chaw.. huhuhuh... pasni aku plak yang chaw.. tinggal la kak Ayu sorang (pelapis yang daftar diri pada 1/9/2009)..urmmm.. dari takut nak pickup phone call kat opis tu, sekarang aku la orang utama yang selalu pickup phone.. dari takut nak VC/OC/VD kan bilik guna 'opera system', sekarang aku la orang yang dipercaya untuk buat semua tu... dari takut nak jumpa miss joy (director of room) sebab nak minta sign, sekarang dah biasa dah.. dier pon dah kenal sangat dengan aku.. (kenal sangat...????) dari aku kat hotel tu takda kawan, sekarang dah ramai... urmmm... memang banyak sgt improvement sejak kerja kat hotel.. tapi itu semua akan stop bila last day aku nanti... tapi insyallah pada semua member2, aku takkan lupakan korang suma... n semua benda baik aku akan teruskan dan benda yang tak baik akan ku tinggalkan... aminn~~~



No comments: