Thursday, May 20, 2010

Urmmmm...

Hari ni confirm aku dapat tau yang budak tu dh resign.. Tapi aku langsung tak rasa ape-ape.. huhuhu... Biarla.. Tu jalan yang dia pilih... And satu story yang aku dengar lagi dier pernah bertunang & putus.. Tapi sekarang dier dah ada pengganti.. Dan yang pasti dia tengah kemarok bercinta.. huhuhu.. Hope dia bahagia.. Waahhh.. Aku kena cari pengganti semangat kat hotel ni.. Biar pergi kerja rasa semangat sikit.. takpe2 nanti aku survey2... hehehhehe...

Hari ini hotel busy.. occupancy mencecah 95%... Memang busy gile.. Tapi tak stress pon... Aku pon tak tau kenapa... Selalunya kalau busy2 macam ni, angin aku cepat naik..Tapi hari ni tak pulak..Ape yang membuatkan mood aku baik sangat hari ini aku pun tak tahu... Tapi bagusla.. huhuhu... Maybe sebab aku cuti lama kot.. atau pun sebenarnya aku cuba melawan kegusaran hati.. wakakakka..

Tadi boss ada bagitau something yang agak mengejutkan.. aku kena pergi front desk.. Dia kata aku kena learning something kat situ.. Pasal room control kalau tak silap aku.. huhhh..!! malasnya.. Aku pun tak tau ni berita baik ke berita buruk.. Kenapa mesti aku yang kena belajar something tu... Kenapa tak kak Linda ke, Selva ke... Diorang kan asst manager... urmmm... Hopefully aku tak jadi macam orang sengal kat front desk tu nanti.. fuhhh~~~

No comments: