Friday, September 21, 2012

Yes!! finally!! Bigbang Alive Tour Malaysia !

Assalamualaikum ~


Lama tak update.. Busy sangat katanya (takdanya). Baru habis internship dan sekarang baru mulakan sem baru di tahun akhir. Wah dah jadi akak senior sekarang. Dah boleh jalan dongak...eceh.. takda lah.. Standard final year, orang kata tahun strangle. Tapi aku tak kata apa-apa..haha.. feeling2 study bagai nak rak tu tak datang lagi (tak tau la datang ke taknye).. Hope dipermudahkan segala urusan oleh-Nya


Di post sebelumnya aku pernah cerita yang aku dah terjebak dalam kancah korean pop atau lebih popular dengan nama KPOP.. huahuahua.. ini semua gara-gara anasir-anasir luar yang.. haishh.. payah.. payah nak cakap. neway kitew sukew BIGBANG.. ekkek..




Actually aku layan lagu BIGBANG je pun. Kalau tanya pasal group lain pun aku tak tahu.. heheh.. Nak di jadikan cerita, yeahhh ! aku pergi konsert BIGBANG ! Bigbang Alive Tour Malaysia 2012 ! Keputusan yang diambil last minit dengan pertolongan member belikan tiket tanpa aku bersusah payah queue panjang. Thanks babe ~ Yeah! aku kat Stadium Merdeka 27 Oktober ni. heheh..




Aku just suka-suka je. Takla obses sangat. Just nak merasa feeling live performance aka konsert. Lagi pun alang-alang aku minat BIGBANG so apalagi kan. Sekali seumur hidup. Insyaallah everything will be fine. Nak pergi konsert Maroon 5 mungkin tak, sebab aku tak minat. ngeee ~ kata "VIP" sejati kannnn... ekkeke..

Bye !


p/s: harap-harap nampak la mereka dari dekat, nak tiket cat 1 & cat 2 sold out la pulak..



thank you sudi baca.. Have a nice day ! :)

No comments: