Friday, August 14, 2009

nur kasih semakin best...




tadi baru lepas tengok nur kasih...
pejam celik pejam celik dh episod 12...huhuhu
lama juga aku follow citer ni..
tak pernah miss 1 episod pun...
lagi pun ceritanye memang best.. rugi kalau tak tengok..
tahniah la kepada semua yang telah menjayakan drama ni...
dan isyallah aku akan follow citer ni hingga episod akhir..
selain follow drama melalui tv.. aku juga follow perkembangan drama/pelakon dari newspaper dan blog2...
rajin tak sayee...?? (minat punya pasal)
ngeee~~~

aku rasa ramai juga orang yang minat drama ni...
buktinya, beribu2 orang yang mengikuti perkembangan drama ni, kat youtube, web tv3, facebook & blog2...
hampir semua kawan aku pun tgk drama ni.. hehehe
aku suka baca komen2 orang ramai tentang drama ni... selalu baca kt youtube la.. tak pun kt web tv3.. dan aku juga suke bagi komen...hehehe
macam2 pendapat diorang.. yela.. lain orang lain pendapat..
rata2 memang memuji drama ni..
tp aku lebih suka baca pendapat orang ramai tentang adam,nur & aidil...
ada yang suka adam&nur dan ada juga yang suka aidil&nur...
tapi kalau aku, aku suka adam&nur...hehehehe...
apa2 je la... janji ending dier tetap adam&nur..hihihi

hopefully, drama ni ending dier best..






No comments: